keskiviikko 3. lokakuuta 2012

When I need a healing, I just look up to the ceiling

Allu tykkää olla mun kans kuvissa :)))

Pääsin tänää koulust jo vähän ennen yhtä ku meillä oli pitkä ro joka ei sit kestäny sitä koko tuntia ja mulla ois muutenki loppunu jo yheltä. Jeeee. Tosin mun piti lukee matikkaa ku tuun koulusta mut miten ollakkaan, oon tehny  kaikkee mahollista muuta maan ja taivaan väliltä. Kuvailin myös tälleen hyvissä ajoin Saksan ostoksia joten ehkä saan niistäkin aikaseks tehä postauksen joku päivä. Mulla on nyt muutenki ollu vähän kirjotteluinto hukassa kun mitään ihmeellistä ei vaan oo tapahtunu. Oon ollu aika paljon nyt tallilla ja eilen käytii Maarun kans varaamassa kampaajat vanhojen tansseja varten! Saatiin onneks samaan kampaamoon ja viel sama aika :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti